Kako u 4 koraka pripremiti kožu za ljeto



Tijekom zime obično manje vremena posvećujemo njezi kože svog tijela. Promjena temperature, nošenje debelih slojeva odjeće našoj koži ne ostavlja prostora da diše, javljaju se prištići i hrapavost kože.

Upravo u ovom periodu godine naša koža je najpodložnija dobijaju opeklina od sunca i hiperpigmentacija.

Donosim vam 4 koraka kako pripremiti kožu za ljeto. Kako biste izbjegli opekline i neujednačenu boju kože.


1.PILING - prije bilo kakvog izlaganja suncu potrebno je napraviti piling cijelog tijela. Piling pomaže u odstranjivanju mrtvih stanica kože, uklanja urasle dlačice, površinske prištiće. Takva koža je nježnija, ujednačeniji je ten i proizvodi za njegu lakše penetriraju u dubinske slojeve kože.

Koža tijela je deblja nego ona od lica, stoga možete komotno piling upotrebljavati tri puta tjedno. Možete birati između gotovih industrijskih pilinga ili čak napraviti home made piling na bazi šećera i maslinovog ulja.




2.HIDRATACIJA

Koža kojoj nedostaje hidratacije podložnija je upalnim procesima, ljuskanju i osjećaju nelagode i zatezanja. Kako bi koža bila lijepa i zadržala elastičnost, treba unositi dovoljnu količinu vode iznutra, također treba ju njegovati losionima na bazi hijaluronske kiseline, ceramida, ureje koji će pomoći da ona ostane elastična i glatka.




3. SUPLEMENTI

Lijepa i zdrava koža prvenstveno dolazi iznutra. S obzirom na tempo života i činjenicu da ne stignemo bas uvijek zdravo i raznovrsno jesti, suplementi mogu itekako biti od velike pomoći.

Naročito pred ljeto mudro je obogatiti prehranu antioksidansima i suplementima koji će ojačati kožnu barijeru.

Prilikom izlaganja suncu koža neće izgorjeti i neće doći do pojave crvenila i ljuštenja , a preplanulost će biti intenzivnija.

Kombinirajte vitamine A, B, C i E skupine kao i Omega 3 masne kiseline.

Vitamin A neophodan je za održavanje elastičnosti i čvrstoće kože, poznat je općenito kao anti-aging zvijezda među suplementima.

Manjak ovog vitamina u organizmu očituje se suhom, perutavom kožom sklonom ekcemima.

Vitamini B skupine jako su važni za stvaranje keratina: glavnog gradivnog elementa noktiju i kože.

Nedostatak ovog vitamina dovodi do perutanje kože, suhoće i pojačanog opadanja kose.

Vitamin C štiti stanice od oksidativnog stresa, potiče sintezu kolagena, jača nokte i kosu, dobar je saveznik u borbi protiv hiperpigmentacija.

Nedostatak vitamina C u prehrani može uzrokovati lomnjenje noktiju, sivi ten i općenito "umoran" izgled kože.

Vitamin E snažan je antioksidans koji učinkovito štiti kožu od štetnog utjecaja UV zraka, pospješuje regeneraciju oštećene kože, pogotovo nakon sunčanja.

Jako bitni suplementi za održavanje zdrave kože su Omega 3 masne kiseline koje pomažu u održavanju lipidne barijere kože i štite ju od agresivnvog UV zračenja. Ove esencijalne masne kiseline sprječavaju gubitak elastičnosti i djeluju protuupalno.





4.ZAŠTITA KOŽE - SPF

Pravilna zaštita od UVA + UVB zraka može odgoditi pojavu bora, finih linija i hiperpigmentacija, i što je najvažnije štiti od nastanka melanoma. “Prženje” na suncu može vas postarati čak do 10 godina u odnosu na vašu stvarnu dob!

Zato je važno koristiti i obnavljati SPF pogotovo kad ste na plaži i koristiti visoki zaštitini faktor od 30 ili 50.

Postoje kemijska zaštita i mineralna. Ako imate problema s prištićima ili općenito vam je koža osjetljivija, radije birajte mineralnu zaštitu koja ne upija sunčeve zrake nego ih odbija i ne začepljuje pore.

Mineralna zaštita sadrži sastojke poput Titanijev dioksida i Cink oksida koji štite kožu od preuranjenog starenja i djeluju protuupalno.







4 views0 comments

DON'T MISS THE FUN.

Thanks for submitting!

FOLLOW ME ELSEWHERE

  • Instagram

POST ARCHIVE

PMC_0475-edit_edited.jpg